Heart

November 02, 2018

Image result for my heart full movie

بِسْــــــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
\

السلام عليكم

Yes. Dah biasa dengar kan cerita ni? Sedih banget sihh! Aku tu ngereview cerita ini secara tiba2 karena aku barusan saja melihat cerita ini. Ngulangin aja buat gue sedih. Hahahah don't take it serious guys. Saja je test bahasa baru. Maafin ya kalau ada yang salah. Gue sejujurnya suka banget dengan cerita ini. Daripada gue kecil lagi, cerita ini sudah top di Malaysia. Gue juga suka sih sama movie2 Indonesia. Karyanya bagus sekali. Kayak Ayat2 cinta, Ketika cinta bertasbih semua movie ini gue suka nontoninnya. Sinopsisnya yang sangat sedih. Farel berkawan dengan Rahel sejak kecil lagi. Mereka menghabiskan waktu bersama-sama. Dalam diam, Rahel mempunyai perasaan terhadap Farel. Rahel mula cemburu apabila Farel bertemu dengan perempuan yang diidamkannya iaitu Luna. Luna menghidapi barah hati yang semakin hari semakin teruk. Farel sentiasa meminta pendapat dan nasihat daripada Rahel tanpa mengetahui yang sebenarnya Rahel mencemburui mereka berdua. Namun begitu, Rahel melakukan semua yang Farel minta kerana Rahel sangat mencintai Farel. Akhirnya, Rahel meninggal dunia kerana mendermakan hatinya untuk Luna. Serious sedih gile cerita ni. Banjir rumah layan cerita ni. Layan lagi pun confirm berjurai airmataa. T_T

You Might Also Like

2 ulasan

Instagram