Comeback is real!

Februari 12, 2023

 



Annyeong yeorobun!!! Comeback is real okay! I'm back doing nothing sksksksk. Tengok tak cara gelak pun dah lain dahh ahhahaha! Sini jelah kan tempat saya meluahkan rahsia yang tak berapa nak rahsia pun, meluah segala perasaan, cerita ceritun yang direka mahupun yang benar ngeheheh.

Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun last belajar degree guys! Tolong lah doakan seketul budak ni boleh bertahan sampai mendapat segulung ijazah hukhuk :') Okay sedikit update untuk you guys walaupun taktau la ada ke yang baca ahahahahha. Saya sedang intern ya sekarang dannnnn sungguh mantap sekali intern saya setahun gaisekk! Dah lepas azab selama 6 bulan dan kena bertahan 6 bulan lagi!!! Bukannya intern semata-mata tauu. Saya intern sambil belajar, sambil kelas macam biasa hahahahahaha funny! Bukan funny sebab apa tauu sebab stressss~~~ huhuhuhu sikit lagi nak masuk tanjung rambutan hahaha lol!

Apa-apapun goodluck kepada yang masih struggle nak habiskan degree! Pada yang dah habis tahniah anda berjaya! Doakan saya ya supaya bertahan sikit je lagi. Insha Allah saya juga nak rajin-rajin update blog ni supaya saya tak stress sorang sksksk. Oh lupa, saya juga dijadikan content creator ye di syarikat saya intern heuehuheu. Soo, pape saya akan update sini untuk meluah hehehehe bye!



You Might Also Like

0 ulasan

Instagram